zaterdag 16 april 2011

Wederom een rondje Almere-Haven.

Dit keer had menigeen zich al afgemeld en op de valreep bleek dat Paul met z'n jongens naar de voetbal moest. Om tien uur kwam de verzameling niet verder dan 3. Te weten, Jeanette, Wil en ondergetekende. De dames hadden vorige week gemist dus werd al snel consensus gevonden. Hetzelfde mooie rondje rond Almere. Als rookie hebben de dames mij bereid gevonden om, begeleid met een aantal foto's, een stukje te schrijven. De weergoden blijven ons gunstig gestemd want het was voor de derde keer prima weer. Rustig rijdend werden de spieren opgewarmd en kwamen we langs de roeiclub,het kasteel (waar sinds vorige week nog steeds niets gebeurt) en het weerwater. Daar was het gedaan met de rust want er ontstond bij Jeanette en mij blinde paniek. WIL WAS WEG !!!! Ze was aan de andere kant van het restaurant langs gereden en zo keerde de rust al snel weer terug. In het Kromslootpark heeft Jaenette nog even getest of haar billen schokbestendig waren en gelukkig zijn die goed door de test heen gekomen. Op naar het mooie fietspad langs het Gooimeer en naar de koffie bij Bakboord. Daar werd voor het eerst (fijntjes) de ballotagecommissie ter sprake gebracht... of ik even Jeanette haar flesje water wilde vullen ??? Nou, dat wilde ik wel !!! Ik ben tenslotte nog niet door de ballotage heen. Na de koffie, thee en de koffie verkeerd via het Gooimeer en het Cirkelbos weer naar de auto.  Op naar volgende week !!!!