donderdag 28 juni 2012

Jeanette herrezen

Jawel, vanavond weer voor het eerst op de skates gestaan!  Onder begeleiding en supervisie van Johan, waarvoor veel dank. We hebben een stukje Eemnes polder gedaan en het voelde wel weer aardig. Dus ga ik weer vaker rijden. Maar zaterdag nog niet, gezien de (Oostvaarders) plannen voor die dag. Te pittig voor mij op dit moment. Eerst maar eens aanhaken op een woensdag. Volgende week woensdag t/m zondag zit ik in Friesland, maar de 11e juli ben ik van de partij. Ik zal ondertussen nog wat oefenen/ kilometers maken. Mochten er (overdag) mensen mee willen rijden, in een rustig tempo, dan hoor ik dat graag. Ik ben blij, dat ik weer rij! Groeten van Jeanette. Redactie: in Eemnes er zijn 9 kilometers (buiten het klassement) verreden met enige spetters van een klein buitje. Jeanette heeft aangegeven een helm te gaan kopen.