woensdag 10 juni 2015

Windmolens

Na wat haastwerk kwam ik exact om 19.00 uur aan op de carpoolplaats.Toen alle koppen geteld waren bleek ik in m'n uppie te zijn en besloot maar naar de polder te rijden om het eerder geplande bollenrondje te rijden.Op de Stichtse brug reden 2 skaters en ik dacht: #@^$%$#%$ ze zijn toch niet eerder vertrokken, maar het waren 2 wilde skeeleraars.In de polder stond een bord dat de Winkelweg afgesloten was maar eigenwijs als ik was, reed ik toch door. Bij de eerste raai met de nieuwe windmolens was het toch afgelopen en werd ik rechtsaf gestuurd over de aanleg/onderhoudsweg langs de windmolens.Op het eind rechtsaf de Slingerweg op en via de Eemmeerdijk langs de pastelkleurige windmolens weer terug naar de Stichtse brug.Bij de Blaricummermeent aangekomen ben ik maar meteen rechtsaf gegaan over het sluisje omdat ik me niet meer hoefde af te melden. Tot zo ver het verslag.