woensdag 12 augustus 2015

Hidde maakt kilometers

Om 19.00 uur meldde ik me op de carpool, in de veronderstelling dat ik alleen zou zijn. Maar nee, de meisjes Jeanette en Willie waren er ook. Even werden de verschillende plannen uitgewisseld maar het leek toch beter om een A (trainingstocht Rhine on Skates) en een B (gewenningsrondje voor na de vakanties) tocht te rijden. Zo was het dat ik alleen op pad ging, de polder van Eemnes in. Via het handpondje ( 2 keer draaien :-(  ) en Baarn op weg (tegen de wind in) naar Bunschoten. Verder tegen de wind in naar de brug bij Nijkerk Pfffft. Toen, zonder Jeanette, het Jeanette-pad gedaan en langs de pastelkleurige windmolens. De Stichtse brug op en vanaf dat punt weer wind mee. Heb nog m'n best gedaan om eerder dan de meisjes op de parkeerplaats te zijn maar eerlijk is eerlijk. De meisjes hebben gewonnen. Wel werd ik meer dan hartelijk welkom geheten :-)