woensdag 19 augustus 2015

Valse start

Afgelopen woensdag hebben we 16.2km geskate. Zoals jullie kunnen zien de polder in het pontje over en Bij het café/ eethuis koffie gedronken (nog bedankt Hidde). Toen het pontje weer over en richting het gemaal. Daar vandaan weer terug naar de carpool. Alleen voor dat we gingen skate had ik een mailtje gestuurd naar Jeanette dat ik liever vanaf de theetuin wilde gaan skate maar dat ze niet meer gelezen en ik maar wachten tot ik dacht ik ga naar huis en toen werd ik gebeld door Hidde waar ik was , dus gauw naar ze toe. Hidde stond al helemaal en wij moesten nog de skates aan doen. En ja hoor Jeanette was haar skates vergeten ze dacht dat ze thuis nog op de oprit lagen. Dus wij zeiden tegen Hidde dat gaat lekker. Maar Jeanette zou naar de Meentweg komen. En Hidde en ik zijn daar naar toe geskate en Jeanette stond daar ook. En wat oponthoud hebben toch heerlijk geskate.